Urząd Miejski w Kocku Jana Pawła II 29 21-150 Kock
Data ogłoszenia:
2023-10-05
Termin składania dokumentów:
2023-10-20
Wymagane wykształcenie:
wyższe ekonomiczne
Wymagania związane ze stanowiskiem:
a) obywatelstwo polskie;
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c) brak skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
d) nieposzlakowana opinia;
e) wykształcenie wyższe ekonomiczne;
f) dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń techniczno - biurowych;
g) znajomość przepisów z zakresu procedur administracyjnych oraz zadań i kompetencji urzędu;
h) znajomość przepisów z zakresu przepisów o rachunkowości, prawa podatkowego, finansów publicznych;
i) brak przeciwwskazań do pracy przy komputerze w wymiarze ponad 4 godzin na dobę;
j) znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego.
Preferencje i wymagania dodatkowe od kandydatów:
a) kursy, szkolenia z zakresu niezbędnych wymagań;
b) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych;
c) umiejętność samodzielnego działania, radzenia sobie ze stresem w pracy pod presją czasu, terminowość, dokładność i odpowiedzialność przy wykonywaniu powierzonych zadań, komunikatywność i łatwość formułowania wypowiedzi na piśmie;
d) referencje.
Zakres obowiązków:
1) wystawianie oraz księgowanie faktur i dowodów wpłat za zużytą wodę i odbiór ścieków, usług świadczonych z wykorzystaniem sprzętu będącego w posiadaniu Urzędu;
2) prowadzenie księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
3) przygotowanie decyzji o zarachowaniu wpłat, przerachowaniu lub zwrocie nadpłaty;
4) wysyłanie do zalegających z opłatą wezwań i upomnień oraz naliczanie odsetek za zwłokę;
5) windykacja należności z powyższych tytułów oraz pozostałych opłat lokalnych i prowadzenia całości spraw związanych z ich egzekucją;
6) prowadzenie egzekucji powyższych należności wobec osób i instytucji
zalegających z ich wpłatą, w tym umieszczanie informacji o niezapłaconych wierzytelnościach Gminy w rejestrze dłużników;
7) dokonywanie bieżących i okresowych analiz z gromadzenia należności gminy z powyższych tytułów oraz sporządzanie wymaganych sprawozdań;
8) księgowanie pozostałych opłat lokalnych.
Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) życiorys (CV);
c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
d) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie;
e) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu;
f) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i/lub dodatkowe kwalifikacje:
g) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe albo dokument zawierający dane w tym zakresie;
h) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
i) w przypadku kandydata niepełnosprawnego, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; j) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku podinspektora oraz o braku przeciwwskazań do pracy przy komputerze w wymiarze ponad 4 godziny na dobę; Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV. powinny być opatrzone własnoręcznymi podpisami i klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. póz. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. póz. 530). Warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego.
Warunki pracy:
- praca o charakterze administracyjno - biurowym wewnątrz pomieszczenia, j ednozmiano wa,
- praca na podstawie umowy o pracę,
- stanowisko pracy z dostępem do komputera, - wynagrodzenie ustalone na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. póz. 530), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2021 r., póz. 1960) oraz zarządzenia nr 290/09 Burmistrza Miasta Kock z dnia 26 czerwca 2009 r. w sprawie regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Kocku zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (z późn. zm.).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Kocku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi poniżej 6%.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Kocku (sekretariat) lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Kocku, ul. Jana Pawła II 29, 21 - 150 Kock, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze • podinspektor ds. księgowania dochodów z tytułu opłat w Referacie Finansów Publicznych, Podatków i Opłat", w terminie do dnia .20 października 2023 r. do godz. 15.00 (decyduje data faktycznego wpływu do urzędu).
Uwagi:
9. Informacje dodatkowe Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Kocku.